.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

Perception Remastered PC-RELOADED

آپدیت بسیار سنگین برای دانلود بازی Perception سرانجام در تاریخ اول نوامبر ۲۰۱۷ منتشر شد. گروه RELOADED تیتر Remastered را برای این آپدیت عظیم انتخاب کرده است که دو حالت سختی جدید و بسیاری رفع مشکلات متعدد را به بازی اضافه می کند. این دو حالت جدید تغییرات تاثیرگذاری را روی درجه‌ی سختی بازی خواهند گذاشت. اینطور که به نظر می‌رسد حالت‌های سختی جدید با هدف جلب نظر هر دو دسته‌ی بازیکنان معمولی و بازیکنان حرفه‌ای برنامه‌ریزی شده‌اند. حالت «داستانی» مشخصا برای آن دسته از بازیکنان است که صرفا قصد دارند از از روایت بازی لذت ببرند و نمی‌خواهند زیاد به خودشان سخت بگیرند، حالت «ترسناک» اما برای آن دسته از بازیکنانی است که می‌خواهند خود را به چالش بکشند، اگر بازیکنی در این درجه‌ی سختی از بازی جان خود را از دست بدهد مجبور است از ابتدا بازی را آغاز کند اگر بخواهیم دقیق‌تر بگوییم یعنی شما بعد از هربار مردن به منوی بازی هدایت خواهید شد.

بازی Perception یک اثر اول-شخص ترسناک است و داستان دختری نابینا به اسم کیسی تورنتن ( Cassie Thornton) را روایت می‌کند که باید راه خود را در یک عمارت متروک در ایالت ماساچوست پیدا کند. این خانه بزرگ، توسط یک نیروی ماوراء طبیعه به نام «حضور» (presence) تسخیر شده است و در مسیر کشف رمز و راز‌های موجود در بازی تنها حس شنوایی، یک چوب دستی و گوشی هوشمند به کمک شما می‌آیند. بیل گاردنر نیز در این خصوص اعلام کرد که شاتگان یا قدرت جادویی در اختیار کاربران قرار نخواهد گرفت. بازی Perception شامل بخش‌های مختلفی است که هر کدام در یک دوره زمانی جریان دارند. هر دوره زمانی، اتفاقات فاجعه‌باری که در درون این عمارت رخ داده را توضیح می‌دهد. هنگامی که این مراحل تکمیل می‌شوند، بازیکن در زمان سفر می‌کند و شکل این عمارت به طور کامل تغییر می‌یابد، از شکل ساخت و طراحی آن تا آدم‌ها و ارواحی که درون آن زندگی می‌کنند.



:: موضوعات مرتبط: دانلودبازی کامپیوتر PC , دانلود بازی Perception Remastered-RELOADED برای کامپیوتر , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی Perception Remastered-RELOADED برای کامپیوتر , دانلود بازی ترسناک 2017 , دانلود بازی Perception , دانلود رایگان بازی Perception , دانلود Perception-CODEX , دانلود بازی ادراک 2017 , هشتاپلی ,
:: بازدید از این مطلب : 377
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : amin
ت : جمعه 12 آبان 1396

صفحه قبل 1 صفحه بعد

موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی